GYMNASTIK

Velkommen til gymnastikafdelingen i Dalby

TUSIND TAK for en forrygende opvisning den 16. marts 2024.

Tak til gymnaster, instruktører og frivillige, men ikke mindst tak til publikum for at I var med til at gøre dagen helt fantastisk.

Alle vores billeder ligger under fanen ”galleri”

Vi glæder os til sæsonen 24/25

Et billede, der indeholder person, tøj, gruppe, uniform        Et billede, der indeholder person, tøj, sport, fodtøj

Et billede, der indeholder tøj, person, indendørs, publikumAutomatisk genereret beskrivelse

Gymnastikudvalget

Dalby GF’s værdier og retningslinjer

Værdier

Dalby GF bygger på en ånd af fællesskab, hvor breddeidrætten og sociale aktiviteter er den røde tråd igennem klubben.

De enkelte afdelinger, store som små, er en del af en større sammenhæng og har et medansvar for at skabe gode relationer internt på de enkelte hold og på tværs af idrætsgrene.

Ingen individer er over holdet, ingen hold er over klubben. Vi værner om hinanden og vores faciliteter.

Retningslinjer

Generelt for alle idrætsgrene i alle aldre er, at sociale aktiviteter såsom afslutning og fødselsdagsfejring er for alle, som er en del af holdet (hele årgangen). Træningslejre, stævner med overnatning, hvad enten det er ind- eller udlandsrejser, er ligeledes for alle på holdet (årgangen). Det er ikke tilladt at ekskludere nogen på baggrund af niveau.

De fysiske rammer kan medføre, at enkelte træninger bliver nødt til at være opdelt, men alle skal tilbydes de samme muligheder.